mr.nuffnang

Lagu

Thursday, January 27, 2011

Derita Merindu......uwahhhhhhhh

Rasa sedih kan bila orang yg kita cinta dan rindu pergi menjauh...niat nye mg baik tp kita yg tanggung rs terseksa...faham dgn niat nye hanye utk berikan yg terbaik buat kita,kalu blh dia tak nak kita tertgu2 n tak nak kita ssh..tp kan kita da jnji ngan dia utk ssh n senang sme2 jd dia kena la fhm kita jugak kan??tak kan kita jer nak fhm dia....kita tau skang dia nak kejar n capai impian dia jugak, kita fhm sb kita pun manusia gak mcm dia ada impian n cita2...tol ke ckp org kdng2 utk capai impian kita terpaksa korbankan sesuatu yg kita syg...tp kita arap dia tak la korban kan kita..dia pun tau kan kita syg sgt kat dia...korban la bnda len...kalu la dia fhm pe perasaan kita kan senang tak la keadaan jd semakin hari semakin teruk...hbngan kita ngan dia da sgt renggang cuba bayangkan da brapa bulan kita tak jumpa dia...sdh tau kita rindu sgt kat dia...tp kita nak tau gak dia tak rindu ke kat kita???apa kita nak wat utk kembali semula cm dl...kita arap tahun baru nie sume nye dpt berubah tp sebaliknye plak yg terjd...da la ari2 kita terpaksa kehilangan org yg penah kita cintai dl tak kan la skang pun kita terpksa kehilangan org yg sedang kita cintai...pening pala kita pk tau...kita cube nak bahagia kan dia tp sebalik nye plak yg dia pk kan dia kata kita hapy jer yg dia da masalah kita tak pk..aduyaiiiii skt pala n skt hati...slh ke apa yg kita wat??kita bingung kita tak tau pe yg dia nak kita wat...sume yg kita wat tak tol bg dia...
Post a Comment

haruslah klik