mr.nuffnang

Lagu

Thursday, January 27, 2011

TaK tAu NaK PikIr Apa Da


semakin hari semakin kusut pikiran aku bila memikirkan tentang nye...aku bingung tak tau apa nak wat lg agar sume nye kembali seperti dl..mg la org ckp past is past tp tak kan la leh jd cm nie sekali..di mane silap nye aku pun tak tau...sunggup pun silap nye dtg dr diri aku, aku rs tak perlu kot utk wat sume nie...sememang nye dia lg merumit kan keadaan ada la...aku tau dia anak sulung terpaksa berkorban sume utk fmly dia tp dia gak punya hak utk dr nye sndr...tp dia tak nak pk sume 2 yg dia tau mcm mane utk mencpai impian nye n tolong fmly dia smpi kan dr aku pun dia abaikan...is not fair 2 me...dia kata wat ms skang sume nye dia nak tumpukan pd masalah dia n aku???sape lak nak care???bukan tak leh nak care dr sndr tp aku pun nak gak luangkan ms ngan dia..msk nie da nak dekat sebulan lbh aku tak jumpa dia...bila aku ajak jumpa jer mcm2 alasan yg dia berikan kdng2 naik tension gak aku..bg aku org len pun de mslh gak tp tak kan nak kuar ngan awek sndr pun tak leh kot..ke aku yg menjadi mslh dia???hah pening2...bila aku nak kongsi mslh plak dia tak nak pastu dia kata aku takde ngan dia ms dia ssh pdhal dia yg enggan ceritakan sume nye..aku tak bermaksd nak bz body tp kalu kami da jodoh n kawen tak kan nak sorok gak mslh kot??? pd aku dr skang la kami kena kongsi segala2 nye...ssh senang aku da jnji akan ttp ngan dia tp tgk la dia...aku bukan tak redha ngan ketentuan Ilahi aku sdr mungkin nie sume dugaan wat aku tp pd aku takdir kita leh ubah sma ada nak wat yg terbaik atau sebaliknye...dia ttp ngan keras pala dia...aku tak nak tgl kan dia di saat2 dia jatuh aku nak wat dia bangun semula wlwpun nt dia bukan milik ku aku tak kisah asalkan apa yg aku nak dia berjaya capai impian dia...aku nak tolong dia ikhlas aku tak mintak pape balasan..aku tau dia tak nak ssh kan aku tp aku dgn rela hati nak tolong dia selagi aku mampu tp dia ttp berdegil tak nak trma pertolongan aku...so apa lg yg ptt aku wat??? cerita mslh tak nak terima pertolngan tak nak sume tak nak jd pe yg dia nak sebenarnye aku pun tak tau......... arghhhhh tension nye nape la dia wat aku cm nie.............
Post a Comment

haruslah klik