mr.nuffnang

Lagu

Thursday, July 14, 2011

bank dah call :)

Assalamualaikum sume
arini best giler la
berakhir lah sudah penantian
aku selama nie
smlm n td bank dah call kt loan aku
utk beli kereta dah di luluskan
Alhamdulillah
akhirnye dpt gak aku kereta idaman aku
SAGA FL
skang nie tgh tgu ari selasa utk ambik
kereta
wahhh hapy sgt2
smlm ms bank tue cal aku br
pas blk keje penat sgt
tak lame pas tue hp berbunyi
aku pun cpt2 la angkat
eh no nie cm no bank
jer hah aku dah teka mesti bank cal
tgk2 tol mg bank yg call
dia kt loan aku dah dilulskan
dgn tak sbr2 aku tersilap ckp nama dia
aduyai hahahah
aku siap tanye lg bila kereta leh dpt
gelojoh tol ku
pas letak jer hp terus aku menjerit
terkejuz sume org kat dlm umh
hahaha
mak abh aku pun terkejuz gak
pas tau kereta aku nak kuar
diorg pun sume ckp
ooo ptt la kereta nak kuar rupanya
menangis aku hapy sgt2
td org tue call lg
dia ckp selasa dpn kereta aku kuar la
syukur sgt2

tgu yek nt aku akan bwk kau
bubuy
Monkey Emoticon
Post a Comment

haruslah klik