mr.nuffnang

Lagu

Tuesday, May 24, 2011

my late cat

Assalamualaikum 
hi hi sume 
nie kucing aku nama dia comey 
sb dia sememangnya sgt la 
comey
tp syg dia dah mati
kena makan ngan anjing 
slalu nye mg aku akan sentiasa jg
dia ke mana dia pergi 
main ngan dia 
tp kejadian 2 jd ms aku takde di rumah
aku g tusyen 
blk dr tusyen jer aku pelik tgk 
mak aku n fmly cr comey
aku mula panik
aku doa dia takde pape 
aku pun tlg mereka cr smpi lwat mlm 
aku arap aku jumpa comey
tp hampa
aku menangis smpi terlelap
sok pg aku bgn terus tanya mak aku de tak jumpa comey
tp mak aku takde
aku tetap cr comey n 
akhirnya......................................
mak aku jumpa comey dah mati 
kepalanya hancur kena mkn 
pilu hati aku 
terduduk aku mendgr apa yg mak 
kt sdh sgt
aku harap 2 bkn comey tp mak 
ckp dia mg comey
seminggu aku murung 
diam di rumah ramai yg bertanya 
n mereka akhirnya akur aku 
sgt sdh atas pemergian comey aku syg dia
akhirnya aku redha ngan takdir 
Allah SWT
n skang Allah beri aku 2 pengganti comey
TERIMA KASIH YA ALLAH
aku syukur sgt 
nie antara pic comey
tgk la bubuy sume

dia tdo dlm beg akak aku

hehehe comey kan???
nie ms dia kecik 

aku syg comey 

Post a Comment

haruslah klik