mr.nuffnang

Lagu

Wednesday, May 25, 2011

mencari kereta idaman poket

Assalamualaikum
hi kawan2,
en3 lagi nie mengisahkan aku
yg sedang mencari kereta
bukan idaman kalbu tp idaman poket
hahaha
ye la kalu ikutkan hati nie kereta
idaman aku BMW
cm pic kat bwh nie

wah selera tinggi tapi apakan daya
poket aku lak tak
mengizinkan utk aku beli kereta 2
ermmmm
almaklum la gaji ciput ada hati nak
beli kereta mahal2
mau tak mkn aku nanti
hahaha
oleh yg demikian
aku memutuskan utk membeli kereta
mengikut kemampuan poket aku
la
kena g survey dl kalu
leh nak full loan la
duit down payment pun takde
hukhuk
cian kan aku
nak pakai kereta tapi duit pun takde
simpan
pape pun skang nie aku msh mencari2
kereta yg sesuai
harap dpt secepat mungkin la
tak sbr rsa nya
ermmm kalu korang tau mane2 kedai yg ok
bgtau la tp nak area ipoh jer tau
jauh2 tak mau tak mau
dan
1 lg kalu korang cian tlg2 la kita klik2
iklan leh wat duit
tambahan beli kereta nt
tq sume
bubuy
Post a Comment

haruslah klik