mr.nuffnang

Lagu

Wednesday, April 13, 2011

sms ini tlg sebarkan

Assalamualaikum
ok entry nie agk ssh skt
nk tulis sb berkaitan dgn Agama Islam
tp aku nak mintak pendpt korang
la kalu dpt sms mcm nie???
ok cuba bc yea
Assalamualaikum, tlg jgn delete,sms ini dr ibu Said (juru kunci Mekah ) ia bermimpi bertemu Rasullullah S.A.W...dlm mimpi itu, baginda berpesan kuatkan akidah dlm ibadah krn dunia sdh goyang dan jua jgn tglkan solat setiap waktu..tlg sebarkan sms nie ke 20 muslim, anda akan dpt rezeki besar & bila tidak sebarkan anda akan menemukan kesulitan yg tiada henti2 nya..demi Allah terbukti...
ok dah baca kan???
so pe pendapt korang tentang bnda nie???
korang nak percaya ataupun tidak???
ok yg aku confius 2
Monkey Icons Yoyo
tentng sebarkan kpd 20 muslim 2
kalu tak kena timpa malang
ermmm bab yg mimpi 2
maybe la betol
lgpun kita pun sedia tau kan dunia nie
nak akhir zaman
cume aku rs cm mempermainkan Islam je
Allah 2 Maha Bijaksana
apa kena mengena ditimpa bala lak kalu
tak sbrkan??
kalu kata tak dpt pahala 2 aku
percaya la jugak
so kalu aku slh
korang tlg betol kan yea
tp kalu sms nie slh tlg tunjukkan kebenaran nye
bye sume
Monkey Icons



Post a Comment

haruslah klik