mr.nuffnang

Lagu

Wednesday, April 13, 2011

menjelang tiba tarikh keramat


salam Sume
ermm sdh la pulak nak tulis
tp nak tulis gak
lg 2 hari besday aku akan tiba
hari yg aku rs aku ptt hapy
sb pd tarikh 2
aku dpt melihat dunia
ciptaan Allah nie
sungguh cntik tp
ms kuar aku tak tau nak berckp lg
so nangis nangis jer la
hehehe
act setiap tahun mg aku akan
nantikan tarikh keramat nie
bkn sb hadiah tp aku nak setiap thn 2
aku dpt kegembiraan yg
tak terhingga berlainan dgn hari2 yg bese
aku lalui
tp aku tak rs thn nie aku akan dpt kegembiraan yg
aku idam kan
maybe airmata yg akan menemani
aku dikala tarikh nie
menjelang
nape???
ermm dr awal thn smpi la skang
aku lbh byk dpt
kesedihan dr kegembiraan
ramai org yg aku syg
telah meninggal kan aku tak kira la
perpisahan utk
seketika or selama2 nye
2 yg wat aku sdh skt thn nie
tp takpe wlwpun sdh skt aku ttp ada
fmly yg sgt memahami diri aku
berada dikala aku sdh
aku bersyukur
tak lupa jugak kwn2 sek, FB n jugak blog
tq sume
korang la penyeri hidup aku skang
wlwpun sdh tp aku tau
msh ramai insan len yg
lbh sdh dr aku
so aku kena lah kuat kan???
senyum
hehehe
Birthday Dreams


Post a Comment

haruslah klik