mr.nuffnang

Lagu

Thursday, April 28, 2011

pintu hati ku belum terbuka lg kot...

Assalamualaikum sume...
sejak akhir2 nie cm rs lg bosan jer
almaklum la cek nie single
so dl kalu de cuti jer mesti kuar ngan bf tp
skang bf takde
dok umh n lepak2 ngan fmly
tiap2 mgu cm bosan
hukhuk
ade gak la org nak aku tp
bak kt n3 kat atas 2 la pintu hati 2 pyh
lg nak trma org len..
bkn tak leh lupakan exbf lg tp maybe terlalu
kecewa kot..
enth la aku pun tak fhm diri aku nie
aku ngan ex bf skang jd kwn
so takde la bnci dia pun
mg la pd mulanye agak pyh kan tp skang
ok jer...
pd korang yg br pts cinta 2 tak slh kot
kalu kita berkwn ngan dia blk
yg berlalu biar lah berlalu
kalu dia pun hapy ngan hdp dia tanpa kita
nape lak kita nak sdh2 hdp tanpa dia
kan???
so hapy2 kan la diri kita yea..
wat ms skang nie mg agak bosan
la...
tp kan skang nie aku tak nak la cr bf lg...
umr pun dah makin meningkat
kwn2 sume ramai yg dah kawn
aku pun nak kawen gak...
so skang nak cr suami
tak nak cr bf dah buang ms jer..
ewah...
jom kita cr calon2 yg sesuai
bubuy


Post a Comment

haruslah klik