mr.nuffnang

Lagu

Monday, January 24, 2011

Orang Baru

hai sume...
sebut sal org baru nie fhm2 je la apa mkna nye kan...mesti la baby yg baru dilahirkan...ermm rs berbunga2 cinta nak tulis sal baby baru nie...hehehe pd tanggal 20hb Jan 2011 ari2 telah lahirlah baby yg comel sgt yg di beri nama Mohd Rayyan Darwisy...sedap kan nama 2..ms di lahirkan 2 berat bdn nye mencecah 3.5kg ermm berat 2 kan...sb 2 la akak aku tak dpt lahirkan nye secara normal terpaksa la melalui pembedahan...Rayyan dilahirkan pd wktu ptg dlm lingkungan 4ptg gitu..ms 2 aku kat opis hapy sgt rs nak melompat...Rayyan merupakan anak sedara ku yg ke 9...mkna nye Raya Puasa tahun nie bertambah la duit raya hehehe..pape pun aku bersyukur sgt kerana akak n baby nye selamat....
wat ms skang nie mak aku tak benarkan utk tangkap pic dia so kena la tgu ya mybe pas abs pantang kot..tak sbr??aku nie lg la tak sbr nak tunjuk kan pd sume anak sedara ku nie...tp nt aku akan upload pic sume anak2 sedara ku yg tersyang...9 org sume nye...lgpun skang aku kat opis tak leh nak upload kan pic...sume pic da dlm laptop aku...so nt2 la yea...
Post a Comment

haruslah klik