mr.nuffnang

Lagu

Thursday, October 23, 2014

Hari ke 12


hari2 yang ku lalui seakan2 penuh tanda tanye 
yang takde pernah akn dapat jwpn nya
dia dgn hdpnye 
yang langsung seakan tidak menghiraukan aku
pelik 
dulu dia beriye sgt tp sekelip mata dia berubah
atas dasar apa smpi skang aku tak tahu
bingung aku di buatnye
sekurang2 nye bg la aku jwpn 
kalau salah aku, aku akn cube perbaiki wlwpun bkn dgn dia
aku hanya mahukan jwpn 
sekiranya dia sudah bencikan aku
aku hanya berserah pd Nya
aku tahu hubungan ini tak kan pergi jauh
dan aku tak memaksa dia utk trma aku
apa yg aku mahukan sekarang hanya jawapan 
knpa aku dilakukan begini
alasan dia tak dpt membahgiakan aku 
aku tak leh trma sb sape yang boleh menjanjikan
kebahgiaan di ms hadapan
sedangkan yang berjanji pun hanya tinggal janji
tiada manusia yang dapat ramal kebahagiaan tanpa 
mencuba...
AKU MAHUKAN JAWAPAN

No comments:

haruslah klik