mr.nuffnang

Lagu

Saturday, June 18, 2011

Cinta Aku & Dia ( episod 1 )

Assalamualaikum
kenapa erk tiap kali aku tgk jam
mesti kol 15:23
tol2 menngingtkan aku pd dia
mungkin nie dosa aku tglkan dia 6 thn
yg lalu selepas sthn tamat
form 5.
maafkan aku
ada sb aku lakukan sume itu
wlwpun hati aku masih
sygkan dia

13 thn lalu
masa tue umur aku baru 12 thn. Darjah 6 wlwpun nak UPSR tp msh tak sedar diri lg asyik main n merayau ngan kwn2. Ptg tue aku jaln2 ngan kwn aku Dalila. Msa tgh jalan2 tue aku tgk ada seorg budak laki tgh kayuh basikal ermm sape tue erk??tak penah nmpk pun sblm nie. Tetiba dia toleh ke arah kami fuh ensem giler. Bagaikan terkena panahan asmara la pulak hahaha terus hatiku terpaut. Wah jiwang jugak aku nie. aku tanya Dalila 'eh ko kenal tak bdk tue sape?? ' Dalila ckp 'ermm bdk tue sombong la aku senyum la ngan dia tp dia wat derk jer tau' hahaha mrh tol Dalila. Tp aku tetap tak puas hati aku nak tau gak sape bdk tue. tak kira la dia sombong ke apa. Sampai dlm hati aku berkata2 ' aku akan dapatkan dia ' wah class gitu.. Selang beberapa lame kemudian ada 1 majlis berlangsung di sek akak aku kalu tak silap aku "hari kantin' . Dgn rs excited nye aku bersiap2 utk pergi. Mg tak sbr sgt la. Samapi sje di sek, aku terserempak lg ngan dia. Wah mg rs nak melompat la waktu tue. Hapy sgt2. Patut la hati nie tak sbr2 nak pegi rupa2 nye dia dah tau yg aku akan jumpa lg ngan bdk tue. Aku tanye akak aku sape bdk tue? kot2 dia kenal ke... Sah mg dia kenal. ada can la aku nie..
nanti kan sambungan nye .........da kje la pulak
Post a Comment

haruslah klik