mr.nuffnang

Lagu

Friday, June 10, 2011

akhirnye aku dpt lesen kereta

Assalamualaikum
sume!!!!!
arap sht lame tak update blog
sb terlalu la sbk hujung mgu
asyik belajar kereta
penat
n mgu lepas 5.6.11
last aku belajar kereta ngan cikgu
aku yg bernama Nizam
6.6.11 lak test
rs nak terkeluar jantung aku
takut giler tp aku wat2 tak takut
hahaha
syukur sgt akhirnye aku berjaya
dptkan lesen P utk kereta
pd mulanye aku ingtkan aku dah gagal
ye la dok tgh syok2 aku
bwk JPJ 2 jalan2 smpi
jer setgh jlan dia suh aku U-turn
sudah aku dah pk
kompom aku gagal rupa2 nye
sangkaan ku slah
aku lulus dgn cemerlang nye
ewah cm dpt keputusan SPM lak
hahaha
muka JPJ 2 dah la garang siap mrh2 aku
lg rs nak ketuk jer dia tau
tp kira ok la dia bg aku lulus kan
tq sgt wlwpun garang kena
mrh tp lulus tak kisah la kena mrh pun
hahahah


skang nie tgh sibuk cr kereta
bos aku tlg cr kan
ermmm saga FL tgu aku yea
arap loan aku lulus doa2 kan yea
bye bye sume

Post a Comment

haruslah klik