mr.nuffnang

Lagu

Saturday, May 7, 2011

salah ke aku berangan-angan

Assalamualaikum
sume...kita jumpa lg
MSN Onion Emoticon
pertama skali aku nak tanye
korang pernah tak berangan???
tipu lah kalu tak penah kan...
tak kira lah berangan tentang pape pun
nak kawen ke, nak motor besar ke,
nak kereta besar ke, nak kawen ngan JB ke
( eh 2 aku la hahaha bocor rahsia lak tangan nie )
wat malu jer ngan sume org
Onion Emoticons
diam2 sudah la wat malu jer
takde la gurau jer tue
MSN Onion Icons
kalu korang tanye aku
harus aku ckp aku suke berangan
sb tue aku tulis n3 nie
ok aku nak tanye korang la kan
penting ke angan2 nie or hanya org tak betul jer
yg suke berangan???
kawan aku ckp berangan2 nie cume fantasi kita jer
n sb dia mrh aku berangan la
aku tanye korang..
tolong la jelaskan pe pendpt korang tentang
angan2 nie
secara peribadi la aku anggap angan2
 nie sbagai pembakar semangat
aku utk terus berusaha mencapai
apa yg aku angan2 kan tue
tp ( ada gak tp nye )
tak lah sume angan2 aku tue aku nak jd kan dia
kenyataan kn??
aku tak giler lg tau
Onion Emoticons
sebagai contoh la kalu aku berangan2
nak jd spiderman ( my fevret movie )
tak kan la bodoh aku nak
capai angan2 aku tue???
tak kan lah aku kena pakai baju cm spiderman
or srh labah2 gigit aku kan???
Onion Emoticons
kalu 2 yg aku wat
aku tak kisah la kalu my family
hantar aku g tanjung rambutan...
pada aku la boleh berangan2
tp jgn smpi berangan bnda yg tak guna lah
jgn setakat angan2 jer kalu
kita takde usaha utk mencapainye
angan2 yg baik la jgn tak baik dah la
betul x kawan2???
kalu betul apa lg cepat la komen yea
tq sume
bubuy 4 now

Post a Comment

haruslah klik