mr.nuffnang

Lagu

Tuesday, April 19, 2011

merewang bersama my sis at ulu chepor n gunung lang...

Assalamualaikum ...
arini org perak sume cuti tau
jgn jeles hehehe
di sb kan cuti ktorg plan nak g teluk batik
tp tak jd sb hujan so g Ulu Chepor n Gunung lang jer
bertolak pun dah lewat kol 11 lbh tp tak kisah la
dekat jer hukhuk
smpi jer sne terus cari pot nk lepak n mandi manda 
la mg agk panas arini so
rs tak sbr2 nak mandi
berpeluh2 da badan nie...
bila dah dpt pot baik punya tak terus mandi 
tetibe perut berbunyi2 
mintak di isi apa lg mkn dl ma...
pas perut kenyang br la mandi...hah
lega air nye yg sejuk n dingin serta 
pemandangan yg cntik 
mg tenang la lupa kisah yg tak ptt dikisahkan
heheheh
pas mandi2 2 kol 3 lbh hujan lak turun 
pe lg cpt2 kemas n g salin baju..
pas siap salin baju hujan pun benti hukhuk
tak kisah la 2 yg g singgah kat 
Gunung Lang 2
kalu tak hujan mesti terus lepak sne 
smpi jer kat Gunung Lang wah
terpukau ngan pemandangan dia yg sememangnye sgt cntik
indahnye ciptaan Tuhan 
wlwpun sblm nie dah g tp tiap kali g gak la
rs ketenangan yg tak terhingga
so tgk la pic2 yg aku tgkp utk
tatapan korang...hehehe
kalu rs dah jth cinta 
jgn lupa dtg yea..
wah promote lak











nie antara pic yg aku snap kalu nak 
tgk lg byk g kat FB yea...
bubuy 4 now 
nak tdo penat...
:P



Post a Comment

haruslah klik