mr.nuffnang

Lagu

Sunday, April 24, 2011

bgs gak AF9 nie wat operasi gugur....

Assalamualaikum
hi sume 
mesti ramai antara korang yg 
tgk AF smlm kan???
aku pun tgk gak smpi 2 bw kat blog nie
takde peserta fevret pun...
kalu AF8 ye la 
fevret peserta SHAHIR
hehehe
aku mg suke AF wat operasi gugur 2
tau
bkn sb pe dah dpt msk AF diorg memain lak gedik 
jer lbh bkn nak blaja tol2
korang pk la ramai yg nak msk AF 
tp bila korang dah msk tak nak 
blaja tol2 
korang tgk yea bila korang kena 
kutuk ngan juri tetap cmne muka cikgu korang???
sdh n bengang kan??
wlwpn korang wat persembahan hancur 
cikgu korang tetap bg sokongan 
n tak setuju ngan pandapat juri
2 pun korang tak nak gak wat yg terbaik
apa la cian kat cikgu2 sume
aku bkn nak drop korang la tp korang 
bukti kan lah yg korang
mampu wat jgn la smpi org kata korang 
bnda yg tak baik kan...
jgn sia2 kan AF9 yg 
terakhir nie
pd aku la AF yg terakhir nie la 
kami sume arapkan 
yg terbaik sb nie yg terakhir 
tp jgn la korang nak hancurkan harapan sume 
peminat AF nie...
so good luck pd korang yea..
bubuy
sory kalu trasa yea

Post a Comment

haruslah klik