mr.nuffnang

Lagu

Monday, April 4, 2011

2 peristiwa yg hapy

Assalamualaikum sume !!!
korang apa kabar???
arap sumenye sht cm sye :)
ok kali nie nak bgtau apa yg berlaku smlm
yg pertama sal ABPBH la kan
korang puas hati tak 
dgn setiap kptsn ???
aku???puas hati sgt sb hero aku ada menang 
hahaha
nak tau sapa???
ermm malu lak nak bgtau tp mesti korang nak tau gak kan???
ok la aku bgtau 
SHAHIR
hahaha mesti korang pun suke dia kan???
ensem giler kan dia smlm
tergoda aku wat kali ke 100
pewitttt
ABPBH smlm ant yg terbaik aku tgk 
mcm mana lak ngan korang??
tak sia2 la aku berdebar2 tgu saat2 nie tau
mengalah kan artis lak aku 
hahaha
gabungan pengacara yg sememang nye hebat 
tlh menghidupkan lg anugerah nie 
memang kelakar la,,,,tahniah pd sume 
yg tlh menjayakan anugerah nie
tak sbr lak nak tgu tahun depan.....
hehehe
time usop wilcha n johan ant yg paling kelakar la
mesti korang pun setuju kan
n tahniah pd SAM krna manjadi 
artis paling popular thn 2010 
tahniah sume....
terbaik wok
nie ada sedikit paparan utk korang yg tak
dpt tgk smlm yea....

usop wilcha n johan

ops lupa lak td kt 2 peristiwa kan 
tp nie 1 jer br bgtau hehehe
sory2
ermm 1 lg peristiwa ialah ada org dtg merisik
bkn aku la tp akak aku
NORA 
tahniah aku ucpkan smga 
korang cpt2 kawen yea....
n bahagia slalu
bubuy 4 now
luv u

Post a Comment

haruslah klik