mr.nuffnang

Lagu

Monday, February 14, 2011

valentines day??ada aku kisah...

hari nie hari kekasih...aku tak kisah pun pd aku hari2 adalah hari yg plng bermkna dlm hdp aku yg membezakan nye cume indah ataupun tak jer dan cr kita mencorakkan hari2 kita 2...lgpun kan Islam sndr melarang umatnye menyambut hari kekasih..penah ke korang tgk dlm Al-Quran suruh korang smbt??tak kan da 2 korang gatai2 nak smbt watpe...kan bgs kalu smbt hari2 yg bermkna dlm calendar Islam..sejuk perut mak korang mengandung tau hehehe...kita nie kan org Islam wajib memartabatkan agama kita sndr tak pyh la korang nak memartabatkan agama len..agama kita Islam da ckp indah utk kita hayati n ikuti..sedar lah yg bangsa Islam skang nie dah makin mundur kita nie sbgai anak2 muda perlulah ptt pd agama agar kemudian hari anak2 kita dpt mencontohi kita...renung2 kan dan selamat beramal....  : )
Post a Comment

haruslah klik