mr.nuffnang

Lagu

Wednesday, February 9, 2011

Usaha dan takdir

kalau ada masa lapang di waktu pagi aku lbh suke utk buka TV dan tgk MHI,kat sni aku dpt byk info yg berguna..kdng2 kita nie sebagai mnusia leka dan lalai dgn setiap bnda yg terjd pd kita...kdng2 2 kita pndang sebelah mata jer bnda2 yg kita anggap remeh nie..hah mcm pg td MHI bncangkan sedikit tentang usaha dan takdir...menarikkan bunyi nye...kalu ckp bab nie aku jd sensetif la skt sb bkn pe br2 nie terjd la perkara yg tak baik pd aku iaitu pts cnta... :(
mesti la sdh pts cnta beb tp kalu pts tgn lg aku sdh hehehe bab nie ada gak kan berkaitan dgn usaha dan takdir...pd aku la kalu tol2 kita nak kan seseorang mestilah kena usaha kan tak kan nak tgu jdh 2 dtg sendr tapi kalu da mg itu yg tertulis wat aku,,nak tak nak aku kena lah terima nye dgn hati terbuka dan redha..bab kata org think + la skt kn...tp yea la rs terkilan skt sb dl dia kt nak tunang 2thn lps tp bl smpi waktu nye tak gak bertunang...
sdh dan kecik hati pd mulanye dia kt nak stabilkan biz dia dan skang nie nak capai impian dia lak dan kalu impian dia tak tercapai smpi bl2 la dia tak nak kawen so dia arap aku fhm n tak pyh tgu dia...kalu bf korang ckp cm2 korang mrh tak??mesti la mrh gak kan tp 2 la takdir aku....
takpe la mybe ada yg lbh baik akan hadir utk dr aku so just wait and see....
: )

No comments:

haruslah klik