mr.nuffnang

Lagu

Monday, January 31, 2011

bosan Nye Kat OPis

aku tak tau nak watpe lg dok kat opis nie takde keje..pg td jer ada keje ptg nie takde aduh bosan nye tak tau nak watpe...mujur de FB n Blog leh la aku buka tp ermm sme gak tak leh watpe dok la men game bila da bosan tulis blog lak...nak tulis apa pun tak tau hehehe..aiii apa la nak wat nie kalu asyik mengadap comp nie apa lak kt bos tp aku mg bosan tahap babun da nie...nak wat pe lg nie..dgr lagu??radio mg da terpasang sjak dr masuk opis td..nk mkn??kopok aku da beli kat kdai td tp tak abis lg aku mkn..kalu la ada seseorang yg leh hilangkan bosan aku nie kan bgs...ermm bc paper pun tak abis2 tentang cite org excident jer cian aku tgk nye...yg bab artis lak cerai berai..bila la dunia nie nak aman nye...hah sebut sal aman nie aku harap pelajar kat mesir sne sume selamat dr rusuhan..aii kesian mereka dl di Indonesia dan skang kat mesir lak..mujur la nie bukan rusuhan yg melibatkan rakyat malaysia kalu tak mesti keselamatan mereka terancam di sna..arap duta malaysia leh kawal keadaan di sne dan bwk sume pelajar msia pulang semula ke msia..lgpun fmly mereka di sni mesti risuakan keselamatan anak2 mereka...kami sume rakyat msia akan sentiasa doakan pelajar2 msia selamat di sne...amin........

No comments:

haruslah klik